بوروسیا دورتموند5- فرایبورگ1؛ گل های زرد در آسمان سیگنال پارک

بوروسیا دورتموند دقایقی پیش موفق شد تا در ورزشگاه سینگال ایدونا پارک با نتیجه 1-5 از سد میهمانش فرایبورگ عبور کند.

این درحالی است که تیم میهمان بازی را خوب شروع کرد ولی گلهای لواندوفسکی و نوری شاهین باعث شد تا سه امتیاز این بازی به حساب تیم میزبان واریز شود

فرایبورگ شروع خوبی در بازی داشت و در ابتدا این جاناتان شمید بود که در دقیقه 28 برای تیم میهمان گلزنی کرد. این تیم میهمان بود که همچنان تیم میزبان را تحت فشار قرار می داد ولی به تدریج دورتموند به جریان بازی بازگشت و دقایقی قبل از اتمام نیمه اول، شاهد طوفان دورتموند بودیم.

روبرت لواندوفسکی در دقیقه 41 بازی را به تساوی کشاند و گلهای نوری شاهین در دقیقه 44 و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 46 باعث شد تا تیم میزبان  نیمه اول را با برتری 1-3 به پایان ببرد. در نیمه دوم بازی ، نوری شاهین در دقیقه 72 بار دیگر برای دورتموند گلزنی کرد و لئوناردو بیتنکورت در نهایت تیر خلاص را وارد دروازه تیم میهمان نمود.

در نیمه دوم بازی هم رویس و ماریو گوتزه چند موقعیت گلزنی را از دست دادند . در نهایت و با گل دقیقه 78 بیتنکورت، دورتموند توانست خودش را به فاصله 4 امتیازی بایرلورکوزن رده سومی برساند . تیمی که تا ساعاتی دیگر مقابل بایرلورکوزن قرار خواهد گرفت.

در سایر بازیهای برگزار شده همزمان، هامبورگ با یک گل مغلوب آگزبورگ شد. دیدار دو تیم هوفنهایم و ماینتس با تساوی بدون گل به پایان رسید و نورنبرگ هم توانست با سه گل شالکه را شکست دهد تا شالکه بعد از باخت مقابل گالاتاسرای، شکست تلخ دیگری را نیز تجربه کند.

دیدار دو تیم وردربرمن و گروثر فورث هم با تساوی 2-2 به پایان رسید. تا یک ساعت دیگر دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ در یک بازی حساس و تماشایی به مصاف هم خواهند رفت




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ا 21:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.